Căutare

Asistență

XAPT crede că fiecare angajament luat în fața unui client constituie un proces continuu de gestionare a contului. Îmbunătățirea continuă a operațiilor conduc la inovație, evaluare și pași viitori de implementare oferind valoare clienților.

Misiunea echipei de asistență XAPT este de a permite și a gestiona această creștere a valorii clientului. Oferind cele mai bune practici de afaceri și tehnologie de ultimă oră, XAPT crede în îmbunătățirea continuă a relațiilor cu clienții, ce are la bază un management puternic al calității, rezolvarea problemelor într-un mod rapid și eficient pentru a minimiza impactul asupra afacerii și transferul de cunoștințe la scară largă pentru a învăța din cele mai bune practici pentru gestionarea TCO și inovare. Concentrându-se pe procesele de afaceri și soluții, clienții pot reduce TCO și crește stabilitatea tehnică a soluțiilor, și, în cele din urmă, a ROI.

XAPT furnizează servicii de asistență pentru clienții săi, inclusiv managementul incidentelor, managementul problemelor, managementul schimbării, managementul procesului de lansare și de gestionare a configurărilor. Aceste servicii sunt acoperite de managementul serviciilor pentru a defini, a controla și a optimiza serviciile de care clientul are nevoie pentru afacerea detinută. Un astfel de acord - XAPT Service Level Agreement (SLA) - include o descriere a serviciilor incluse și timpii de răspuns, precum și termenii de valabilitate.