Căutare

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM este o soluție de management al relațiilor cu clienții, având ca obiectiv crearea unor relații eficiente pe întreaga durată a colaborării, de la primul contact (lead) până la activitățile post vânzare (client). Microsoft Dynamics CRM s-a dovedit benefic pentru atragerea și menținerea clienților prin oferirea de servicii de calitate.

Microsoft Dynamics CRM ajută la îmbunătățirea proceselor din departamentele de vânzări, marketing și servicii cu clienții.

Automatizarea proceselor de vânzare

Microsoft Dynamics CRM ajută la optimizarea vânzărilor, scurtează ciclul de vânzare, crește rata de inchidere a contractelor și înlesnește obținerea de informații în timp real. 
Soluția sprijină eficientizarea și automatizarea proceselor de vânzare din cadrul companiei dvs. prin scurtarea ciclurilor de vânzare, creșterea ratei de închidere a angajamentelor și fidelizarea clienților. Microsoft Dynamics CRM oferă angajaților dvs. acces rapid la datele online sau offline cu scopul de a le permite să lucreze eficient și a dedica mai mult timp procesului de vânzare.

Relațiile cu clienții

Microsoft Dynamics CRM este o soluție robustă și flexibilă care se adaptează la așteptările mereu în schimbare ale clienților. Utilizatorii găsesc o funcționalitate familiară și o interfață ușor de utilizat, astfel încât aceștia să poată lucra într-un mod plăcut. Rezultatul celor de mai sus este o companie integrată, unită și colaborativă.

Marketing

Microsoft Dynamics CRM este o soluție concepută să se adapteze nevoilor afacerii dvs. Soluția vă ajută să transformați fiecare contact într-o oportunitate și să valorificați potențialul nedescoperit al clienților existenți. Prin intermediul funcționalităților de marketing din Microsoft Dynamics CRM, puteți crește eficiența vânzărilor, îmbunătăți productivitatea campaniilor de marketing și ține o evidență mai exactă a indicatorilor de performanţă.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați.